Privacyverklaring

Hus de Zandkant hecht veel waarde aan de bescherming van uw persoonsgegevens. In deze Privacy verklaring wil ik heldere en transparante informatie geven over hoe ik omga met persoonsgegevens.

Waarom Hus de Zandkant gegevens nodig heeft?

Hus de Zandkant verwerkt uw persoonsgegevens om telefonisch contact met u op te kunnen nemen en/of om u schriftelijk (per e-mail en/of per post) te kunnen benaderen. Daarnaast kan Hus de Zandkant uw persoonsgegevens gebruiken in het kader van het uitvoeren van een met u gesloten overeenkomst of voor administratieve doeleinden. Wij doen er alles aan om uw privacy te waarborgen en gaan daarom zorgvuldig om met persoonsgegevens. Als Hus de Zandkant ben ik verantwoordelijk voor de verwerking van uw persoonsgegevens. Indien u na het doornemen van ons Privacy verklaring, of in algemene zin, vragen heeft hierover of contact wenst op te nemen kan dit via de contactgegevens onder aan dit document.

Persoonsgegevens die worden verwerkt:

Hus de Zandkant kan persoonsgegevens over u verwerken, doordat u gebruik maakt van de diensten van Hus de Zandkant en/of deelneemt aan een activiteit georganiseerd door Hus de Zandkant. Hus de Zandkant kan de volgende persoonsgegevens verwerken:

  • Uw voor- en achternaam
  • Uw adresgegevens
  • Uw telefoonnummer
  • Uw e-mailadres
  • Uw rekeningnummer

Hoe lang bewaard Hus de Zandkant deze gegevens?

Hus de Zandkant bewaart uw persoonsgegevens niet langer dan strikt noodzakelijk is. Uw gegevens worden niet langer dan een jaar bewaard indien er geen overeenkomst met u tot stand komt. Na beëindiging van de overeenkomst worden gegevens in de financiële administratie bewaard voor maximaal 7 jaar.

Delen met anderen:

Hus de Zandkant verstrekt uw persoonsgegevens alléén aan derden indien dit nodig is voor de uitvoering van de overeenkomst met u, of om te voldoen aan een wettelijke verplichting. (vb. in geval van vervanging gedurende de vakantie van Hus de Zandkant en dit enkel na overleg met opdrachtgever)

Foto’s, Video’s en Nieuwsbrieven:

Tijdens de uitlaat- en oppasdiensten van Hus de Zandkant worden regelmatig foto's en/of filmpjes van de dieren gemaakt, deze kunnen gebruikt worden op sociale media (facebook) en de website. Echter wordt er bij het maken van deze foto's met enkele zaken rekening gehouden:

  • Er worden geen foto's gemaakt in de woning of waarop de woning herkenbaar is.
  • Foto's en video's worden achteraf gepost en niet op het ogenblik zelf.
  • Er worden geen persoonlijke gegevens getoond of vermeld bij foto's en video's, met uitzondering van de naam van het dier.
Voor wie deelneemt aan een activiteit geldt ook dat de gemaakte foto's en/of filmpjes op sociale media en/of website kunnen verschijnen of gebruikt kunnen worden om een komend evenement aan te kondigen. Echter worden er nooit persoonlijke gegevens (noch namen) van de deelnemers bij vermeld. Alsook verstuurt Hus de Zandkant een nieuwsbrief naar haar klanten om praktische en noodzakelijke informatie (vb. met betrekking tot jaarlijkse vakantie) mede te delen omtrent de overeenkomst. Tenzij uitdrukkelijk wordt aangegeven dat dit niet gewenst is.

Beveiliging:

Wij hebben passende technische en organisatorische maatregelen genomen om uw persoonsgegevens te beschermen tegen onrechtmatige verwerking, zo hebben we bijvoorbeeld de volgende maatregelen genomen:

  • Alle personen die namens Hus de Zandkant van uw gegevens kennis kunnen nemen, zijn gehouden aan geheimhouding daarvan.
  • We hanteren een gebruikersnaam en wachtwoordbeleid op al onze systemen
  • Wij maken back-ups van de persoonsgegevens om deze te kunnen herstellen bij fysieke of technische incidenten
  • We testen en evalueren regelmatig onze maatregelen
  • Onze medewerkers zijn geïnformeerd over het belang van de bescherming van persoonsgegevens.
Gegevens inzien, aanpassen of verwijderen:

U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. U kunt een verzoek tot inzage, correctie of verwijdering sturen naar info@husdezandkant.nl

Klachten of vragen:

Mocht u een klacht hebben over de verwerking van uw persoonsgegevens dan vraag ik u hierover direct contact met mij op te nemen via info@husdezandkant.nl Als u naar aanleiding van mijn Privacy Verklaring nog vragen of opmerkingen heeft, neem dan contact met mij op!

Contactgegevens:
Hus de Zandkant www.husdezandkant.nl
Sabine Voets
Zandkant 2a
5473TA Heeswijk Dinther
06-12741867
info@husdezandkant.nl
Kamer van Koophandel nr.: 84139560
 

Algemene voorwaarden

De overeenkomst tussen de eigenaar van het dier met Hus de Zandkant kan pas plaats vinden nadat eerstgenoemde de algemene voorwaarden heeft doorgenomen en voor akkoord getekend.

Artikel 1: Definities
  • Opdrachtnemer: de dienstverlenende Hus de Zandkant
  • Opdrachtgever: eigenaar van het/de dier(en) waarvoor de overeenkomst wordt aangegaan
  • Overeenkomst: Hus de Zandkant biedt haar diensten aan de opdrachtgever aan beschreven in de overeenkomst met bijbehorende Algemene Voorwaarden en Privacy Verklaring welke door beide partijen wordt ondertekend.
Artikel 2: Algemeen

Tijdens de overeenkomst gelden deze Algemene Voorwaarden en de Privacy Verklaring tenzij anders overeengekomen met de opdrachtgever en dit werd opgenomen in de overeenkomst.

Artikel 3: Rechten en plichten van de opdrachtgever
  • De opdrachtgever kan bewijzen dat het dier correct is ingeënt tegen( hond: cocktail en kennelhoest en kat: kattenziekte en niesziekte).
  • De opdrachtgever is verplicht te zorgen dat het dier vrij is van wormen, vlooien en teken.
  • De opdrachtgever verplicht zich er toe om de opdrachtnemer tijdig te verwittigen ingeval van loopsheid of andere aandoeningen bij zijn dier.
  • De opdrachtgever geeft, door het aangaan van de overeenkomst de opdrachtnemer de toestemming om naar de dierenarts te gaan om het dier te laten verzorgen in geval van spoed of indien opdrachtnemer dit nodig acht. Kosten voortkomend hieruit zijn volledig voor opdrachtgever.
  • De hond waarvoor de opdrachtgever een overeenkomst aangaat dient sociaal te zijn tegenover zowel mensen als andere honden. Zo niet dient opdrachtnemer daar op voorhand van op de hoogte gebracht te worden.
  • Indien de opdrachtgever verhinderd wordt en het uitlaten niet kan plaats vinden, dient de opdrachtgever de opdrachtnemer hier ten minste 24 uur vooraf van op de hoogte te brengen. Zo niet wordt deze wandeling aangerekend via de maandelijkse factuur tenzij opdrachtnemer hier anders over beslist.
  • Het dier moet op het moment van de afspraak aanwezig zijn en de toegang tot het dier moet mogelijk zijn op het moment van de afspraak, zo niet aangerekend via de maandelijkse factuur tenzij opdrachtnemer hier anders over beslist.
  • De opdrachtgever zorgt ervoor dat er gedurende zijn afwezigheid voldoende benodigdheden (vb. voer, kattenbakkorrels ...) beschikbaar zijn voor de verzorging van het dier. Indien er toch een te kort is, worden deze door opdrachtnemer aangekocht en achteraf middels de maandelijkse factuur aangerekend. Alsook een bijkomende onkostenvergoeding van € 10.
artikel 4: rechten en plichten van de opdrachtnemer
  • Opdrachtnemer verplicht zich ertoe het dier, waarvoor de overeenkomst is aangegaan, uit te laten of te verzorgen voor de afgesproken duur en op het afgesproken tijdstip.
  • Opdrachtnemer heeft het recht de algemene voorwaarden en de prijzen aan te passen. Deze zullen tijdig aan de opdrachtgever kenbaar worden gemaakt.
  • Opdrachtnemer verplicht zich er toe met haar best mogelijke kunnen het dier te behandelen en verzorgen.
  • De opdrachtnemer heeft het recht op vakantie en feest- of snipperdagen en kan op deze dagen dus diensten weigeren. Deze dagen worden ruim op voorhand bekend gemaakt aan opdrachtgever.
  • De opdrachtnemer is altijd gerechtigd diensten te annuleren of tijdelijk uit te stellen in geval van onvoorziene omstandigheden (extreem slecht weer, ziekte ...). In dergelijke gevallen worden de beurten niet aangerekend.
  • De opdrachtnemer verplicht zich ertoe de sleutel van de opdrachtgever met de grootste zorg te behandelen en zich aan het sleutelcontract te houden.
  • De opdrachtnemer zal in geen geval gegevens van opdrachtgevers aan derden verstrekken.
artikel 5: betalingen
  • Bij vaste vooraf afgesproken wandelingen wordt maandelijks achteraf de factuur verzonden
  • De factuur dient binnen de 7 dagen na ontvangst betaald te worden via het toegestuurde betaalverzoek. Zo niet wordt er een herinneringsmail of brief verstuurd en 10% extra aangerekend. Eventuele vragen of opmerkingen over de factuur moeten binnen 8 dagen na het ontvangen van de factuur gemeld worden bij opdrachtnemer.
  • De gereden kilometers van huisadres opdrachtnemer tot adres dier en terug worden aan 0,35 euro/km gerekend.
  • Voor nieuwe klanten geldt de eerste maand als proefperiode. Na deze periode wordt door opdrachtnemer gekeken of de verzorging van het dier al dan niet kan worden verder gezet. En wordt de proefperiode besproken met de eigenaar.
  • Betalingen gebeuren middels methode vermeld op de toegezonden factuur.
artikel 6: geschillen
  • Indien de opdrachtgever een klacht, vraag of opmerking heeft, legt hij deze zo spoedig mogelijk voor aan opdrachtnemer. Daarna proberen ze eerst samen tot een oplossing te komen.
  • De eigenaar van het dier is aansprakelijk voor aantoonbare en niet aantoonbare schade geleden door opdrachtnemer of derden, veroorzaakt door het dier.
  • Opdrachtnemer is niet aansprakelijk als het dier ziek wordt of overlijdt.
  • De eigenaar van het dier dient WA verzekerd te zijn (het dier meeverzekerd).
  • Opdrachtnemer is niet aansprakelijk voor schade aan inboedel of huis van opdrachtgever.
  • Op de overeenkomst en de algemene voorwaarden is het Nederlandse recht van toepassing.
Contactgegevens:
Hus de Zandkant www.husdezandkant.nl
Sabine Voets
Zandkant 2a
5473TA Heeswijk Dinther
06-12741867
info@husdezandkant.nl
Kamer van Koophandel nr.: 84139560

Versie 2025 Hondenuitlaatservice op maat Hus de Zandkant | Alle rechten voorbehouden